آخرین اخبار
1400/8/24 دوشنبه
با حضور معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور؛
مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار شد

.

مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان امروز در سالن شورای اداری استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر جمالزاده معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور در این مراسم با عنوان اینکه مسئولیت را باید یک امانت مهم و ثمره خون هزاران شهید دانست، افزود: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه مردمی است که با ارائه خدمات ارزشمند به قشر جوان و فرهیخته ، بسترهای رشد ، امنیت و بالندگی مناطق کم برخوردار، محروم و مرزی را فراهم کرده است.
وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) و مقام معظم رهبری افزود: بیانات حضرت امام خمینی (ره) که دانشگاه را مبدأ همه تحولات می دانستند و همچنین مقام معظم رهبری که می فرمایند ؛ دانشگاه برای هر کشوری همه چیز است و دانشجو تضمین کننده فردای انقلاب است، نشان دهنده جایگاه ، شان و منزلت دانشگاه بوده و بر ما واجب است که آن را ارج نهاده و دانشجو، اعضاء هیأت علمی و اداری دانشگاه را تکریم کنیم.
دکتر علی حسین محمد ظاهری سرپرست دانشگاه پیام نور استان همدان و دبیرخانه منطقه 4 نیز در مراسم معارفه خود، به بیان سرفصل‌هایی از برنامه راهبردی دانشگاه پیام نور استان همدان تحت عنوان آرمان‌ها، چشم انداز و ماموریت‌های دانشگاه در افق سال ۱۴۰۴، ماموریت‌های اختصاصی و اهداف کلان دانشگاه پرداخت.
وی تاکید کرد: دوران حساسی را در کشور می‌گذرانیم و این دوران می‌طلبد که با درک صحیح از جهان و استفاده منطقی از محیط دانشگاه بتوانیم با تضارب آراء و افکار و تمرکز نیروها کشور را به پیش ببریم.
دکتر محمدظاهری افزود: آرمانی که برای این دانشگاه تعریف شده، شناخته شدن این دانشگاه به‌عنوان “دانشگاه برتر کشور و فعال در حوزه علمی و صنعتی در سطح ملی و بین المللی در افق ۱۴۰۴” است.
دکتر صفی اله صفایی نیز ضمن تشکر از همه اساتید، مدیران ستادی و کارکنان دانشگاه و اشاره به بخشی از ثمره و خدمات انجام شده در مدت ریاست خود، گفت: مسیر توسعه دانش کشور از دانشگاه عبور می‌کند و دانشگاه باید سرزنده، مستقل، پویا و مرکز خودباوری و علم باشد.

در پایان مراسم، ضمن اهدای لوح تقدیر به دکتر صفی اله صفایی، حکم انتصاب دکتر علی حسین محمدظاهری تقدیم شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر