فارغ التحصیلان
1400/12/4 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور خبر داد:
زمان و جزئیات ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و دوم

.

دکتر ابراهیم تقی زاده با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور امسال نیز آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهرماه 1401در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد، گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از 10 اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org آغاز می شود و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
سرپرست دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون دانشپذیری را در روز جمعه مورخ 24 تیرماه 1401 اعلام کرد و اظهار داشت: بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با 26 هزار و 722 نفر ظرفیت در 186 رشته محل برگزار می شود.
وی همچنین از افزایش 6 رشته جدید؛ زبان شناسی اجتماعی، ژئومورفولوژی نظری، روانشناسی شناختی، مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی)، مدیریت صنعتی (تولید و عملیات) و شیمی کاربردی به دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد و از کلیه داوطلبان خواست با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که توسط سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.
سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه سوالات آزمون فراگیر از منابعی است که در دوره دانشپذیری به دانشجویان معرفی شده،گفت: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانشپذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده وپس از این آزمون یک ترم تحصیلی خود را سپری کرده و برای ترم بعدی ثبت نام خواهند کرد.
وی یادآور شد: اطلاعات تکمیلی و نحوه برگزاری کلاس های مهرماه 1401 از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر